2019/11/29

قصيدة ((( بتدور ليه ع غيري ))) كلمات الشاعر / السيد علي القن

قصيدة
((( بتدور ليه ع غيري )))
بتدور ليه ع غيري
قول ياحبيبي
وانا قلبي معاك
وكفايه شاغل تفكيري
قول ياحبيبي
وشاغلني معاك
احترت معاك قوي ياحبيبي
وتعبني هواك
ولا عاجبك حاجه ف تغكيري
و قلبي غواك
ونسيت أيام ما انت هويتني
وعشقت لقاك
بتدور ليه ع غيري
وانا عايشه معاك
بأوصلك ليلي بنهاري
وافديك يا ملاك
عاشقاك وبدال ما بترضيني
ع صبري معاك
بتطعن قلبي وتجرحني
وتبيع ف هواك
و ف لحظه تفوتني وترميني
وتبيع ذكراك
بتدور ليه ع غيري
وناسي هواك
مش كنت تقول يانور عيني
وانا اضحي فداك
و كفايه عليا هيفضلي
ذكري وياك
انا أصلي بحبك ياحبيبي
و بدوب ف هواك
وباضحي عشانك
واتمنى أسعد برضاك
بتدور ليه ع غيري
قولي يا ملاك
اتغير ايه طيب فيا
ليه مش عاجباك
راح فين الشوق والحنيه
ياحبيبي معاك
و لهفة قلبك ياعنيا
لما بالقاك
وانت بتترجي كتير فيا
أخرج وياك
أو تلمس أيدي
وتتلهف ع كلمه معاك
بتدور ليه ع غيري
قولي ياملاك

كلمات الشاعر / السيد علي القن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات