2016/05/26

انا حبيبها بقلم كريم الاسكندراني


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
••••••••••••••••((أنا حبيبها))••••••••••••••••••
••••••••••••••••••••••••••••
أنا اللي أبقي حبيبها
انا الدم اللي في الشريان
••••••••••••
أنا أصلًا أبقي وريدها
أنا اللي في القلب شايلها
••••••••••••
وردة في أجمل بستان
أنا الروح اللي بتريدها
••••••••••••
ونن العين من الأرض شالها
أنا اللي معايا بتحلم تلبس الفستان
••••••••••••
أنا اللي بتمني أبقي حلالها
أنا اللي لما بتخاف تيجي تشكيله
••••••••••••
بتحس في حضني بأمان
أنا في صلاتها بتدعيلي
••••••••••••
أنا اللي راسمها بالفن التشكيلي
أنا الأحوال أنا الأسباب
••••••••••••
أنا ليها في عنيها كل الأحباب
أنا اللي في دنيتي قبلها أتهد حيلي
••••••••••••
أنا اللي بحلم أمتي تجيلي
أنا الدكتور وانا المداوي
••••••••••••
أنا اللي عشانها برتب في كلامي وساوي
أنا اللي ليها بكتب أجمل الحكاوي
••••••••••••
أنا قلبها انا حبها
أنا اللي هنفضل باقي العمر جانبها
••••••••••••
انا سؤالها أنا أبقي حالها
قلبي ساب الدنيا وخلاص جالها
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••💔💔💔💔💔••••••••••••••••
بقلم / كريم الأسكندراني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلانات